wtorek, 30 lipca 2013

Trochę niezbyt fajowy post

Cześka, Mózgowicze!
Przepraszam was za kolejny zastój w notkach...Wynikał on z ogólnego mojego zabiegania i gdy już miało wrócić to wrócić do normy, cóż... Aktualnie piszę do was ze szpitalnego 'łoża'. Wychodzę podobno 7 sierpnia. Jeżeli nie dostanę innego źródła internetu niż telefon, notek nie będzie :c
Miałam w planach także kolejny filmik, ale cóż... Nagram go po powrocie. I dziękuję wam baaaardzo za to, jak go przyjęliście. Serio. To jakieś mniej niż 300 wyświetleń i 10 subskrypcji, ale zrobiły mi dzień.
Także do usłyszenia!
+ czy ktoś ma ochotę na odrobinę nostalgii? Słowo daję, jak w barach mlecznych! klik

3 komentarze:

  1. w barach mlecznych karmili lepiej xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Powroootu do zdrowia życzymy przede wszystkim :D Ostatnio też mi się wylądowało w szpitalu i niestety doświadczyłam "uroków" tamtejszego jedzenia. Szkoda, że prawie tam umarłam z głodu bo nic nie nadawało się do spożycia ^^, a jak w końcu dostałam parówkę to chciałam umrzeć ze szczęścia.
    Zapraszamy na naszego bloga:
    http://subiektywnieobiektywnieowszystkim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń