piątek, 7 grudnia 2012

Dostałam paczkę :D

Dobry!
Jeśli śledzicie bloga Redhead, pewnie wiecie o konkursie, który zorganizowała wraz z marką Original Source (spoiler: wygrałam :>). Konkurs polegał na graficznym przedstawieniu jesiennych aktywności, które mają przeciwdziałać rutynie. Moja pierwsza myśl: "eeee, i tak nie wygram...". Pokonałam jednak wewnętrznego lenia i postawiłam na rysunek bardzo w moim stylu - kolorowy, ale prosty i przekazujący wprost, co autor miał na myśli. Nie będę szczegółowo opisywać poszczególnych obrazków (niektóre z tych rzeczy znacie już z Marchew oszczędniej). 
Jakie było moje zdziwienie, gdy moja praca została wyróżniona wśród innych (głównie zdjęć), a później wygrała ; o Zwłaszcza, że inne prace bardzo mi się podobały.
Wniosek jest prosty: wierzcie w swoje umiejętności, czy szczęście, bo zawsze warto próbować :D

To moje nagrody:

  • 2 pełnowymiarowe żele Original Source (śliwka i syrop klonowy oraz pomarańcza i lukrecja) - pachną tak cudownie zimowo! Nie cierpię smaku lukrecji, ale zapach jest przepiękny. W dodatku te sweterkowe opakowania <3
  • 4 próbki żeli z regularnej oferty
  • materiałowy plecak :D
  • uroczy pendrive 8gb

Zaskoczyło mnie to, jak szybko dostałam paczkę. Fakt, mieszkamy w tym samym województwie, jednak nie wierzyłam w możliwości Poczty Polskiej :P

Korzystając z okazji, chciałam jeszcze raz zaprosić was do udziału w moim konkursie :)
Każdy może spróbować swoich sił i niespodziewanie wygrać, tak jak ja :D
Szczegóły TUTAJ.

6 komentarzy: