środa, 7 listopada 2012

Gazetki 8.11; 10.11; 12.11;

Na początek Lidl, gazetka ważna od 12.11. 
Tydzień amerykański, w którym sklep oferuje tak dużo przekąsek i innych dobroci, że nie jestem w stanie wrzucić tu wszystkiego. Druga część gazetki to produkty na Boże Narodzenie. Na ukazanym fragmencie widać banoffee pie, który spróbuję kiedyś zrobić sama :D Tutaj podobnie, cała masa fajnego towaru.

Tesco, oferta od 8.11
Z bardziej interesujących rzeczy - kosmetyki (szampony i inne pierdółki) niemal 2 w cenie 1 - drugi za 99gr :)  Z produktów za grosze owocki, z 2 w cenie 1 lody Manhattan. Ciekawostką są rogale świętomarcińskie, dostępne od 8.11 do 10.11. Polecam ciasteczka korzenne za 4,99zł. Pycha.

Na koniec ciekawostka z Aldi:
PAPCIE DO PODGRZEWANIA!


Z innych ogłoszeń, spieszę nadmienić, iż około południa zastałam w nowej Naturze w Katowicach nietknięty stand ze zmierzchową limitowanką :) To znaczy był nietknięty, zanim porwałam coś ładnego, o co możecie niedługo powalczyć :D


8 komentarzy:

  1. ZAWSZE CHCIAŁAM ZJEŚĆ PAPCIE Z MIKROWELI <333
    PAPCIE INSTANT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smutek, nie mam w domu mikroweli. i nigdy nie poznam tego smaku ;<

      Usuń
  2. papcie do podgrzewania czego już nie wymyślą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były w biedronie już buty do chodzenia po wodzie, także tego :D

      Usuń
    2. butki "wszyscy jesteśmy Chrystusami"? xd

      Usuń
    3. dokładnie! na demotywatorach było o tym głośno :D

      Usuń
  3. dlaczego nie mam w okolicy Aldiego? ;c

    OdpowiedzUsuń