środa, 21 listopada 2012

Dr. Oetker - Kiśle Bajkowa Chwila

Przeszłam się ostatnio do Intermarche. Oczywiście kupiłam coś dobrego.

Jagoda:
 Jaki piękny kolor *_*

Guma do żucia:
wow, Marchew, od kiedy robisz ostre zdjęcia?

Cola:

Całkiem smaczne. Są raczej delikatne w smaku (chociaż staje się on nieco bardziej intensywny, gdy kisiel przestygnie) i ledwo pachną, jednak da się rozpoznać poszczególne smaki. Wiadomo jednak, że największym bajerem jest tu farbowanie języka :D Fiolet i niebieski w kubku są prześliczne.
Najbardziej smakowała mi guma do żucia, drugie miejsce przyznaję coli, a zaszczytne trzecie jagodzie, która co prawda była w porządku, jednak nie zdziwiła mnie :)
W sklepie dostępne były również smaki takie jak żelki i truskawka.
cena: 1,29zł
dostępność: m.in intermarche (chociaż wcześniej ich nie widziałam)




WŁAŚNIE ZOBACZYŁAM REKLAMĘ KEVINA NA POLSACIE <3 Christmas is coming.
A propos świąt, przypominam o naszym świątecznym konkursie. Póki co, wpłynęło mało zgłoszeń, a szkoda, bo można wygrać fajne nagrody przy minimalnym wysiłku ;) Zapraszamy!




3 komentarze:

  1. uwielbiam te kisiele, zwłaszcza jagodowy, dla mnie to aj w gębie! ;d w zeszłym roku na urodziny mój mężczyzna zamiast czekoladek do prezenty dorzucił mi kisielowe drzewko z tą właśnie serią - po kisielu na każdy przeżyty rok ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na razie jadłam tylko ten o smaku jagody i coli, dobre ;) jestem ciekawa tej gumy do żucia <3

    OdpowiedzUsuń