wtorek, 6 listopada 2012

Aktualnie w Biedronce, ciąg dalszy.

Dzisiaj, po przygodach z pkp, na pocieszenie wybrałam się do pobliskiej Biedronki, aby poprawić sobie humor jakimś ciasteczkiem lub herbatą. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu, zastałam jeszcze dwa zestawy do fondue czekoladowego :D Szkoda, że nie załapałam się na czerwony, ale taką cenę płaci się za gapowatość i zwlekanie z zakupem.
 Miseczkę można zdemontować i wygodnie umyć, a do dolnej części włożyć podgrzewacz
Zestaw jeszcze w stanie dziewiczym, ale niedługo to się zmieni :D
Rodzice wydali na tę przyjemność ok. 20zł.

Uwaga, bubel! Kupiłam również prażynki krewetkowe, pozostałości po tygodniu azjatyckim. Były okropne. Zjadłam je tylko dlatego, że byłam wściekle głodna. Gdyby gonili mnie Niemcy z psami i jedyną drogą ucieczki byłby wybór między wspomnianymi prażynkami a opiekanym szczurem, bez wahania sięgnęłabym po przysmak Shreka. No, ale to kwestia gustu. Opakowanie spoczywa w koszu, zdjęcia brak.

Z innych ciekawych rzeczy:
Męskie bluzy z kapturem, granatowe lub wściekle niebieskie, rozmiary bodajże od M w górę - 19,90zł (nie daję głowy za gatunek, jednak wyglądały całkiem w porządku i kupiłabym, gdyby nie to, że tonę w Mkach)
Książki! McDusia (nowy tom Jeżycjady), czy jedna z książek Tess Gerritsen w cenie 28zł

Spodziewajcie się również aktualizacji gazetkowych.


10 komentarzy:

  1. miałaś ogromne szczęście, że udało ci się dostać zestaw do fondue, osobiście brązowy najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Marchew:
    1) czuję się zaproszona na owo fądi
    2) zrób coś z tym podpisowym znaczkiem, z całym szacunkiem i miłością - wygląda gorzej niż paintowo ;> (chodzi mi o odcisk palca - gumka i czadu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważyłam po fakcie i już mi się nie chce, ale Dobi ma coś z tym zrobić.

      Usuń
    2. oh wait, czyli se poczekam. Dobra, sama zrobię xD

      Usuń
    3. +czuję, że kiedyś wypróbujemy na mieście :D

      Usuń
  3. mam romans do Dobi i CS - chcę dodać songi do Waszej playlisty świątecznej, ale nie wiem jak! :C
    będziecie tak miłe i wrzucicie:
    http://www.youtube.com/watch?v=Y51JyG7M3dw
    http://www.youtube.com/watch?v=-NBbnlUkNwo&feature=fvwp&NR=1
    http://www.youtube.com/watch?v=dB1n3XGViOM
    http://www.youtube.com/watch?v=CpGBJ8hAfV0 (mócie, co chcecie, ale ja to KOCHAM!)
    http://www.youtube.com/watch?v=VdmJa1W0PzY

    albo przynajmniej dać instruktarz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięęęękuuuuujeeeeemy, dodane <3

    OdpowiedzUsuń
  5. może jeszcze trafię na jakieś :D nie powiem, zapowiada się ciekawie XD

    OdpowiedzUsuń