czwartek, 25 października 2012

Gazetki (Tesco, Lidl, Biedronka) - 22, 25.10; 2.11

To druga notka z tej serii, a już wykształca się tradycja spóźnialstwa ;)

Na początek Biedronka i artykuły przemysłowe, dostępne od 2.11
 OMG. Zestaw do herbaty, którego pożądam, zestaw do fondue, którego pożądam mniej (dostaliśmy kiedyś ciężki, żeliwny do serowego, więc znowu usłyszałabym "po co ci ten szajs??") i świeczki, z którymi muszę zapoznać się w realu, żeby ocenić.

Trwająca od dzisiaj (25.10) akcja kawowo-herbaciana (ta, którą w telewizji reklamuje pan Deląg, popijający kawę z kapsułkowego ekspresu)
...czyli przeróżne słodycze, herbaty,czekolady do picia, a także szklanki i zaparzacz. Polecam ciasto karmelowe (w prawym dolnym rogu), które ostatnio jest moją ulubioną przekąską do herbatki :D Na zbliżającą się zimę kupię pewnie herbatkę o smaku grzańca. Szykujcie się na post o zimowych zapasach, nadal je zbieram.


W Tesco akcją tematyczną są obecnie znicze, które jakoś średnio mnie ekscytują. Przejdźmy zatem do promocji jedzeniowych (od 25.10).
niewyraźny obrazek w prawym dolnym rogu to zachwalany przez większość Pomysł na papirusowego kurczaka. Nie próbowałam.
*zieeew*


Oferta Lidla:
 Halloweenowe przekąski (od 25.10)
Ten fragment szczególnie mnie dobija, bo chcę wszystko (może oprócz ozdobnej dyni), a najbliższy Lidl jest w sąsiednim mieście (a w Katowicach nie wiem gdzie :/ ).
 Silikonowe formy i akcesoria do pieczenia (22.10)

I na koniec produkty tygodnia włoskiego. Nie wkleję wszystkiego, co mi się spodobało, bo robiłabym screenshoty do usmolonej śmierci. Łatwo też przewidzieć, że chodzi o makarony, sosy, pieczywko, słodycze i inne dobroci :D

Jak zwykle mam ochotę ustawić się pod Biedronką o 7 rano.
Macie swoje typy?

edit: właśnie osiągnęłyśmy 5000 wyświetleń w październiku :D


4 komentarze:

  1. w Tesco czekolady Wedla 2 za 5 zeta? już jadę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś obrzydliwa! idę na tuczące zakupy! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawią mnie te świece z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń