piątek, 26 października 2012

Coraz bliżej...

Witam! 
Dzisiaj startujemy z nowym pomysłem, pomysłem, który w naszych oczach jest genialny. Osoby które podzielają naszą ekscytację tematem może też tak stwierdzą.
Od razu do rzeczy.
KOCHAMY ŚWIĘTA.KOCHAMY ZIMĘ.
Ok, może zimę nie kochamy wszystkie. Ja jestem totalną maniaczką zimy, wszystkiego co się z nią wiąże, nawet szarej pluchy, godzinnego dojeżdżania do szkoły i cholernego zimna. Ale święta uwielbiamy wszystkie, nawet ja, chociaż nie maja dla mnie żadnej wartości religijnej-obchodzę je po swojemu.
ALE KOCHAMY ŚWIĘTA.
KOCHAMY PIERDOŁY.
W związku z powyższymi, pewnego wieczora pełnego nostalgii nadszedł pomysł, a ja zostałam nominowana na jego główną realizatorkę *czuje się dumna i odpowiedzialna*.
A więc.....TAM TAM TA RAM TAM TAAAAAAM!!!






NOWA SERIA NA BLOGU- 'CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA'!
Na czym będzie ona polegać?
Otóż w serii pojawią się posty, które będą zawierać w sobie:
-świąteczną muzykę (tak, nawet każdy popowy szit. I DON'T CARE, to też ma klimat!)
-wszelkie pierdoły świąteczne- gadżety, dlugopisy, kubki, ju noł
- gadżety umilające zimowe egzystencjowanie
-zimowe życie- można to nazwać 'lifestyle',czyli co też ciekawego porabiamy zimą i tylko zimą
-OCZYWIŚCIE DUŻO ZIMOWEGO ŻARCIA
-zimowe, świąteczne, limitowane edycje słodyczów.
-zimowe edycje kosmetyków.
-wszelkie inne rzeczy które mają na opakowaniu 'zimowa edycja' nawet jeżeli jest to odświeżacz do kibla.
  -zimowe rozważania i przemyślenia
-ZIMA, ZIMA, ZIMA, celebrujemy święta i zimę!

Posty z tej serii będą się zapewne pojawiały...baardzo często. Mamy bzika na punkcie takich rzeczy.
Zrobione zostało nawet logo. Za maskotkę została wybrana Molka, maskotka naszej grupki (zaraz po narwalach), której właścicielką jest Człowiek Skurwiel. Wszystkie ją kochamy.
Takie o logo. Prawda, że urocze?
Zachęcamy do wspólnej radości na blogach, kopiujcie sympatyczną Molkę do postów z świątecznymi rzeczami. Jak się przyjmie, Człowiek Skurwiel zrobi zdjęcie Molce w rogach renifera.
( UWAGA UWAGA WŁAŚNIE W TYM MOMENCIE ZACZĄŁ PADAĆ U MNIE ŚNIEG. Z DESZCZEM, ALE ZAWSZE. POZIOM SZCZĘŚCIA W MOIM POKOJU JEST NIEMOŻLIWIE WYSOKI. BRACE YOURSELF, WINTER IS COMING)

No to chyba tyle o całej akcji.
Dzisiaj pierwsze świąteczno- zimowe ucieszki!
Razem z Człowiekiem Skurwielem zajawkę na zimę mamy już gdzieś w maju. Pewnego razu zrobiłyśmy playlistę. Świąteczną. Dwa miesiące temu. Oto ona:
http://tinyurl.com/mozgoweswieta (masami/dobi, czopie, naucz się skracać linki xD - Marchew)
Zachęcamy do dodawania własnych propozycji, playlista jest publiczna. Każdy świąteczny szit akceptowany, jak widzicie, jest tam nawet Demi Lovato [*]( JEDEN WYJĄTEK -BIEBERA NIE CHCEMY. KROPKA.)
 Także tego, zapraszamy do słuchania. 
Link do playlisty pojawi się gdzieś z boku bloga, tak samo jak licznik dni do świąt.

A na zachętę mam dla was ciasto. Idealne. Idealne ciasto, lekko słonawe, o dziwnej, ale niesamowitej konsystencji. Nadzienie, tak bardzo świąteczne- jabłka, cynamon, inne świąteczne przyprawy, nawet rodzynki, których nie cierpię, są tutaj idealne.

 Chcecie przepis? Tak?
 No to sobie poczekacie, bo nie umiem go znaleźć. Cóż. Nie takiego zakończenia się spodziewałam.
Merry Christmas, everyone!
  
     

16 komentarzy:

  1. U mnie zamiast śniegu pada deszcz, ale w przyszłym tygodniu ma na szczęście spaść.
    Jednym słowem na serie świąteczną: TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że pomysł się spodobał :D a dziewczyny (zwłaszcza Dobi) dadzą upust swojej świątecznej chcicy

      Usuń
  2. Ja nie mogę! UWIEEEEEEEEEEEEELBIAM ŚWIĘTA! Te wszystkie pluszaki- reniferki, grające mikołaje, lampki w całym domu, pierogi i dużo SŁOOOOOOODYCZY! Jestem słodyczocholiczką :P Codziennie będę zaglądać i patrzeć na Wasze genialne pomysły. Święta są raz w ROKU, więc możemy zaszaleć :P
    Ps. A to moja piosenka http://www.youtube.com/watch?v=stu-XOKrFD8 :)
    Trzymajcie się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże mogłam o tej piosence zapomnieć! Ja poproszę hulahoooop! Dzięki, dodałam :D

      Usuń
    2. Mam taki pomysł :) Może na swoim blogu zrobicie odliczanie do świąt? Ps.Zostało 57 dni!!! :D

      Usuń
    3. Napisałam w poście, że takowy się pojawi. A do świąt odliczamy już dawno :D

      Usuń
  3. Czytam Waszego bloga od dłuższego czasu i zawsze uśmiech pojawia mi się na twarzy! Super na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. omg, dobrze, że nie dałyście biebera, bo byłby RZAL, UNSUB! coraz bliżej święta, coraz bliżej święta! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhm. Mam dziką ochotę dodać tam teraz biebera

      Usuń
  5. Ale super! Zima! <3 Święta! <3 i ta playlista! <3
    All I Want For Christmas Is You! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, uwielbiam tego bloga. Tyle pierdółek, żarcia i jeszcze "Coraz bliżej święta". Nie, normalnie was kocham. XD Życzę powodzenia z akcją. :D
    Zapraszam: http://ksiazkowo-recenzjowo.blogspot.com/
    Pozdarawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponieważ uwielbiam Święta i ich atmosferę na czele z najbardziej kiczowatym utworem wszechczasów 'Last Christmas' (jak ktoś ładnie stwierdził: tylko w Polsce piosenka o 'bitch', która w święta złamała serce facetowi może być piękną piosenką świąteczną), dlatego wrzucam Wasze logo na moim blogu. Może nie będę aktywnie uczestniczyć w akcji, ale sam pomysł tak mi się podoba, że chociaż duchowo Was wesprę :)

    OdpowiedzUsuń