sobota, 4 sierpnia 2012

Whovian nails!

Nie pamiętam, kiedy ostatni raz malowałam paznokcie. Miesiąc temu? A może wcześniej?
Po tak długim okresie paznokciowego postu nabrałam ochoty na zabawę. Motyw był oczywisty - po okresie prania mózgu Doktorem Who i Torchwood (produkcje BBC, polecam), na moich paznokciach gości pewna niebieska budka :)

www.comicvine.com

 Wykonanie kiepskie, ale jak dla mnie ujdzie. Przemilczmy uciaprane lakierem palce. Zdjęcia są nieostre z powodu złego oświetlenia - nie chciałam czekać z tym do rana :D
Granatowego essence użyłam do pomalowania reszty paznokci. Białe elementy to zasługa miss sporty, który zwiał przed aparatem ;)

 Z prawego kciuka zerka na was muszka Doktora. Muszki są super. Moje ręce nie. Winną koślawych guzików jest trzęsawka.
"Koszula" to warstwa białego miss sporty, pokryta delikatnym różem essence. Nie, nie płacą nam za reklamę ;)

Chyba oficjalnie zostałam nerdem.


16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dzięki, mam teraz ogromną radochę, gdy patrzę na dłonie <3

      Usuń
  2. nie tak łatwo zostać nerdem, moja droga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz mi, zawsze byłam tego bliska xD
      btw, przerwałaś mi oglądanie ładnych koreańskich chłopców. wybaczę ci tylko, jeśli dasz się gdzieś wyciągnąć.

      Usuń
  3. gratuluję cierpliwości ;)

    macie taga ;)
    http://swiatzapachow.blogspot.com/2012/08/zabawa-tag-ps.html

    OdpowiedzUsuń
  4. hej ;D od jakiegoś czasu obserwuje bloga ;D gratsy za cięty humor:D
    ponadto duuuży plus za recenzje tych wszystkich lakierów do paznokci... u mnie z 1go zrobilo sie teraz 11 i dzieki Wam wiem jakie kupowac a jakie nie ;D
    przy okazji zapraszam na mojego raczkującego bloga - dopiero startujemy ale postów przybywa jak grzybów po deszczu i gorąco zapraszam ;D
    http://zniemczonegeekgurls.blogspot.com/

    Pozdrawiam cieplutko! :D

    P_M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŁAA, nawet nie wiesz jak miło przeczytać taki komentarz i jak on motywuje :D na pewno wpadnę na bloga, pozdrawiam :)

      Usuń
    2. dzieki za odwiedziny ;D ja i Eisblonde regularnie odświezamy "zgubilammozg..." :D

      ;) P_M

      Usuń
  5. bardzo kreatywnie, aż mam ochotę naskrobać coś u siebie :)
    Fajny blog, będę zaglądać czasem :)
    Zapraszam do siebie:
    www.abc-un.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo... witam pokrewną regionalnie duszę! ( urodziłam się w Tczewie i mieszkałam tam większość życia ;) )

    Fajne wzorki na pazurkach ;)

    PS. Zapraszam na konkurs: http://mish-mash-mission.blogspot.com/2012/08/uwaga-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Tczewa jest Czocher, jedna ze współautorek, natomiast paznokcie są moje ;)

      Usuń
  7. Paznokieć nr 2. kompletnie mnie rozbroił :) Kołnierz, przynajmniej dla mnie, wygląda jak małe rączki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam spojrzeć na prawy kciuk, żeby obadać te małe rączki, ale zorientowałam się, że paznokieć jest już goły... Nawet nie wiesz jak przykro mi się zrobiło :(

      Usuń