wtorek, 31 lipca 2012

Yoggo - biedronkowe lody jogurtowe z Zielonej Budki

Już kilkukrotnie pisałam o produktach znanych marek, które są dedykowane Biedronce. Często bywa, że nie ustępują one droższym towarom podobnego rodzaju. Tak też jest z lodami jogurtowymi, których dziś spróbowałam.

 Lody Yoggo zawierają 40% jogurtu, czyli poniekąd są "o smaku jogurtu" (ale sytuacja wygląda lepiej niż w przypadku soku z kaktusa, zawierającego aż 1% kaktusa...), dostępne są w dwóch wersjach smakowych - wiśniowe (na zdjęciu) i malinowe.

 Do opakowania dołączona jest łyżeczka, którą od biedy za się jeść w plenerze.

Troszkę szkoda, że lody nie zawierają kawałków owoców, ale jak na taką cenę (1,99zł), są całkiem dobre. Smak jogurtu jest wyrazisty i przypadł mi do gustu, ale sos wiśniowy wydawał mi się za słodki i przypominał bardziej sok zagęszczony o smaku wiśni. Ogólnie jestem na tak - Zielona Budka to dobra marka i przede wszystkim wysoka jakość, ale lody nie zawładnęły mną na tyle, żebym kupowała je codziennie :)

cena: 1,99zł/150ml
dostępność: Biedronka
Skład: jogurt 40% (woda, mleko w proszku odtłuszczone, syrop glukozowy, kultury bakterii jogurtowych), sos wiśniowy 14% (cukier, syrop glukozowo-fruktozowy, przecier wiśniowy 25% w sosie, woda, zagęszczony sok wiśniowy 5% w sosie, skrobia modyfikowana, barwnik: karminy, aromat, regulator kwasowości: cytrynian trisodowy), woda, syrop glukozowy, tłuszcz roślinny, cukier, mleko w proszku odtłuszczone, emulgator (mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych), stabilizatory (mączka chleba świętojańskiego, guma guar), zagęszczony sok cytrynowy. Może zawierać śladowe ilości soi, orzeszków arachidowych i innych orzechów.


4 komentarze:

  1. O, widziałam je ostatnio, ale w końcu zdecydowałam się na inne. Dobrze wiedzieć, że są z ZB! następnym razem na pewno wezmę:-)
    A z lodów biedronkowych ja polecam stare dobre rożki - naprawdę mają niezłe!

    OdpowiedzUsuń
  2. O muszę wypróbować, bardzo lubię lody z Zielonej budki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. są spoko, ale wolę litrową roladę za 4 złote ;)

    OdpowiedzUsuń