sobota, 7 lipca 2012

Milk Jumbo Coconut,Aldi

 Aldi jest moim przodownikiem jeśli chodzi o słodycze. Pyszne,te najlepsze,bo niemieckie. Co jak co,ale trzeba Niemcom przyznać,że słodycze robią pierwszorzędne. I chyba tylko słodycze... :>
Dzisiaj słodycz z tego właśnie sklepu. Pakowana w pudełkach po parę sztuk.Cena? Niestety nie mam pojęcia. Słodyczami w moim domu zajmuje się moja mama,a cen nie pamięta. Jednak nie sądzę,żeby była jakaś szczególnie wygórowana.
 Batonik nie jest szczególnie wielki,ot,taka mała przekąska do szkoły.
Czekolada jest pyszna. Idealna. Wafelek kruchy,o delikatnym smaku. Nadzienie kremowe,bardzo smaczne. Czego się spodziewać po słodyczach z Aldi? Wszystkie są przepyszne i nic się nie zmienia. Nadzienie jest przyjemnie mleczno-kokosowe. Po batonik nie sięgnę ponowie-z racji tego, że nie lubię kokosu,ale potrafię ocenić, czy nadzienie jest dobre czy też nie. Polecam.

EDIT: Moje wróbelki donoszą,że batoniki kosztują 5.50. LECIEĆ DO ALDI, bo z taką cenę zasługują na ocenę 10/10!

5 komentarzy:

  1. w lidlu można dostać podróbki Bounty, są pyszne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jadłam. Kokosa naprawdę nie lubię,ale tez stwierdzam,że to bardzo udane podróbki!

      Usuń
    2. Taak, tak! Ja natomiast uwielbiam kokosa w każdej postaci :D I narobiłaś mi na niego ochoty maksymalnej!

      Usuń
  2. W Lidlu jest wiele podróbek popularnych słodyczy, tańszych, większych i czasem nawet lepszych od oryginałów. :D

    Co do tych batoników, to jadłam je kilka lat temu, przywiozła mi je kuzynka z Niemiec i podpisuję się pod opinią - niebo w gębie! Narobiłaś mi smaka, chyba będę ich szukać. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nie ma tego sklepu niestety :/

    OdpowiedzUsuń