poniedziałek, 2 lipca 2012

Małe zakupy i zapowiedzi.

Dzisiaj wybrałam się na małe zakupy, mając na celu kupno prezentu dla koleżanki. Nachodziłam się przy tym niesamowicie, ale prezent w końcu kupiłam. 
Dla mnie oczywiście również się coś znalazło. Będąc rozdarta pomiędzy wyrzuceniem pieniędzy na książki dla siebie i koleżanki Czocher(trzy pudła harlekinów historycznych po 2zł!) i ryzykiem wyrzucenia z domu, a kupieniem sobie czegoś użytecznego, musiałam wybrać to drugie.
Od dawna szukałam szortów. Tanich,za 40zł-niestety, przed wyprzedażami ta cena jest nieosiągalna.Sklepy z wyprzedażą są już porządnie przetrzebione i ciężko mi jest znaleźć coś w swoim rozmiarze-czasem taki rozmiar po prostu nie istnieje. Dzisiaj udało mi się znaleźć dwie pary w moim rozmiarze. Jedne były za długie, a te drugie...Sami zobaczcie. Chyba poleciałam na rozmiar i na cenę(40zł,House!) i nie jestem pewna,czy nie nie robią mi czegoś dziwnego z figurą?
Nie mam też do końca pomysłu na to,jak je nosić. Szkoda tak pięknego kroju na zasłanianie go bluzką. Z kolei z czymś wciśniętym w gacie czuję się dziwnie. Jakieś porady,pomysły? Myślicie,że jakaś narzutka/kurteczka/kardigan rozwiąże problem?

Oprócz tego w Rossmanie dorwałam na promocji dwie odżywki Issana za 4zł jedna(cena regularna-5.50) Jednej używam już dłuższy czas, z drugą dopiero się zaprzyjaźniam. W najbliższym czasie pojawią się recenzje obydwu.
Prócz odżywek kupiłam saszetkę zapachową do szafy firmy Pachnąca Szafa. Zdecydowanie polecam,tanie,pachną nieziemsko,a zapach przechodzi na ubrania. No i mnóstwo zapachów do wyboru. W ogóle polecam zajrzeć do Rossmanna, bo się dużo promocji czai.
A,jak mogłam zapomnieć! Kolejny krem matujący, który zapowiadałam tu. Pierwsze wrażenia niezbyt przyjemne, ale próby zaprzyjaźnienia się trwają.
A na koniec:

W home&you trwa promocja 3za2, w ramach której ja i koleżanka dorwałyśmy świeczki. Moja,czekoladowa ma obezwładniający wręcz zapach. Koleżankowa żurawina niestety nie pachniała tak intensywnie(a szkoda,uwielbiam żurawinę) ale i tak jest warta uwagi. Polecam zajrzeć, bo mają spore przeceny na fajowe pierdołki.

W najbliższym czasie na blogu pojawi się coś do włosów, coś dla pryszczatych i coś dla łasuchów. Zaglądajcie codziennie!

PS. Jeżeli lubicie ostrzejszą muzykę i jesteście fanami starego,dobrego punk rocka, to polecam obadać ten zespół . Chłopaki grają pół roku, zespół typowo garażowy, słychać niedociągnięcia,ale- mają już fanów(w tym mnie) parę koncertów za sobą i sukcesy. Przejrzyjcie sobie ich MySpace. Miłego wieczoru!

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapachowe świeczki, zwykle zapalam je i czytam ksiązkę lub gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta jest do tego idealna, najlepiej na wieczór. Zapach jest magiczny.

      Usuń
  2. Masz w tych spoenkach dziwna figurę i w ogóle beznadziejne te zakupy!!! Tak, pisze to tylko temu, że nie kupiłaś mi tych harlekinów ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KTO POWIEDZIAŁ ŻE NIE KUPIŁAM
      ZRESZTĄ TEGO BYLO TAM TYLE ŻE MUSZE SIE DOWIEDZIEC JAKIE CIĘ INTERESUJĄ MOŚKU
      zniszczyłaś mi dzień ;___;

      Usuń
    2. BOSZ jakie dzieci z kim ja bloguję

      Usuń
  3. Haha, w sumie moje wyobrażenie chirurga to mężczyzna w zielonym fartuchu, nie wpadłam nawet na to haha :D

    OdpowiedzUsuń