środa, 4 lipca 2012

h&m vanilla love

Ostatnio rzucił mi się w oczy uroczy zestawik z H&M. Jak wiadomo, kosmetyki w ubraniowych sieciówkach nie porywają ani ceną, ani jakością, jednak trafiłam na promocję i się skusiłam.
 zdjęcie robione młotkiem


W skład zestawu Vanilla Love wchodzą, jak widać, żel pod prysznic, peeling, czy też scrub, oraz balsam. Zapach kosmetyków trudno nazwać. Niby wanilia, ale jednak nie do końca. Coś słodkiego w każdym razie (zapach przypomina mi trochę racuchy, zdjęcie niżej).
Żel jest bardzo rzadki, co przy tak małej buteleczce (30ml) chyba jest plusem, bo jest bardziej wydajny. Dość dobrze się pieni. Nie jest to jakiś szał, ale dałam radę umyć się małą ilością :) Peeling jest nieco gęstszy, a jego drobinki bardzo małe i niezbyt twarde, ale przyjemnie masują. Balsamu jeszcze nie przetestowałam, ale chyba wiem, czego się spodziewać.
Ogólnie, zestaw jest w porządku. Ładnie pachnie, jeśli ktoś lubi słodkie zapachy, da się tym umyć, a w pudełeczku całość wygląda ślicznie, jednak cena regularna zestawu to 19,90zł za 3x30ml i nie wiem, czy bez promocji bym się na to skusiła. 
Ale myszki na opakowaniu są słodkie :D


Poranki umilam sobie Doktorem Who i czymś, co miało być pancakesami, a wygląda jak nasze rodzime racuchy :P Poprzednie zrobiłam "na oko" i wyszły o wiele lepiej, niestety.
Tak, jestem szczęśliwą posiadaczką żółtej musztardy w tle


5 komentarzy:

  1. fajne kosmetyki;) ladne opakowania;))

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie pewnie byłby za słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Zjadaczu Ciastek, odezwij się do mnie i Wróbelka! btw, jak się spotkamy na czyjejś chacie, robisz mi te racuchy.

    OdpowiedzUsuń
  4. a czy widziałaś cienie vanilla love?


















































    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam. w większości h&mów trafiałam na wybrakowane kolekcje i widziałam chyba tylko jakieś błyszczyki, o ile dobrze pamiętam.

      Usuń