czwartek, 21 czerwca 2012

Zielona budka - lody o smaku szarlotki


Zielona Budka - lody o smaku szarlotki 

Nie mam pojęcia skąd wytrzasnęłam te lody. W sumie to nawet ja ich nie wytrzasnęłam, kupił je ktoś z domowników i wrzucił kilka opakować do zamrażarki. Nikt ich nie jadł. Zrobiło mi się żal wyrzuconych przez tego kogoś pieniędzy, więc postanowiłam spróbować. I zjadłam wszystkie opakowania.

W internecie widnieje zdawkowa informacja, że jest to nowy smak lodów oferowany przez Zieloną Budkę na sezon letni 2012 (chociaż moim skromnym zdaniem ich opakowanie przywodzi na myśl raczej zimę). Na stronie z lodowymi zapowiedziami trafiłam na to:

Szarlotka, apple pie, der Apfelkuchen – ciasto z jabłkami i cynamonem znane jest na całym świecie. A teraz dostępne będzie także w formie pysznych lodów. Idealne połączenia smaku ciasta, jabłek oraz cynamonu jest ciekawym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy lubią klasyczne smaki w zupełnie nowej odsłonie. To prawdziwa szarlotka zamknięta w kubeczku.Sugerowana cena detaliczna: 2,50 zł

Lody składają się jakby z trzech "części" - jasne mają smak szarlotki/jabłecznika (jabłecznik to moje ukochane ciastko, nawiasem mówiąc), zielone to lekko kwaskowate lody o smaku jabłka, idealnie komponujące się ze słodkimi lodami szarlotkowymi. Wszystko okraszone jest sosem jabłkowo-cynamonowym. Wszystko razem daje naprawdę ciekawe smakowo połączenie. Słodko-kwaśne z nutą cynamonu rzeczywiście smakuje jak szarlotka. Czuję, że gdy tylko okryję  gdzie można kupić te lody, staną się one częstym gościem w mojej zamrażarce w te wakacje.

Latem zazwyczaj unikam wszelkich produktów o smaku cynamonu, nigdy też nie przepadałam jakoś szczególnie za lodami z Zielonej Budki, jednakże, jeżeli wszystkie tegoroczne nowości są takie jak te konkretne lody - wyruszam na ich poszukiwania.

Dowiedziałam się również, że lody te będą (są?) dostępne w dużym opakowaniu (w cenie ok. 15zł). ŻYĆ NIE UMIERAĆ!

8 komentarzy:

  1. O jaa~! Proszę, sprawdź, gdzie można je kupić i daj znać. :3
    Kocham szarlotkę, a na takie słodycze chętnie się skuszę. (żegnaj, dieto!)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lody, szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile mają kcal??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc - na chwilę obecną nie jestem w stanie odpowiedzieć. Tabelka znajduję się chyba na wieczku, które wyrzuciłam ;]

      Usuń