piątek, 8 czerwca 2012

Spontaniczne zakupy!

Dzisiaj typowo ciuchowo. Ograniczony budżet nie pozwolił mi na kupno pierdół, nad czym ubolewam : (
Okulary.(H&M) Ma miłość. Kto choć raz szukał ze mną okularów, ten wie, że okularów dla mnie...nie ma. Po prostu żadne,absolutnie żadne mi nie pasują. Ostatnią parę znalazłam 3 lata temu(również w H&M) i służyła mi do ostatniego miesiąca, kiedy to zgubiłam bezpowrotnie Bardzo Ważną Śrubkę. Wciąż je mam w nadziei, że je jakoś naprawię. W każdym bądź razie, dzisiaj zmierzyłam te... i już wiedziałam, że je kupię. Są solidniejsze niż poprzednie. I znowu w stylu retro ( poprzednie były bardzo w stylu lat 40, pojawiły się nawet w serialu 'Czas Honoru') Kocham je.
 KOTURNY! Nie macie pojęcia ile nachodziłam się za butami na lato,jednocześnie eleganckich jak i na co  dzień, wygodnymi, prostymi, bez ozdóbek, pasującym do dwóch sukienek i w znośnej cenie. Gdyby nie przyjaciółka, która chciała coś sprawdzić, nie weszłabym do Diversa. A tu proszę. W najbliższym czasie wrzucę jeszcze zdjęcia 'na modelce'.
 Ostatnią rzeczą są dwie koszulki. Jedna to krótka koszulka z H&M  z Beatlesami. Uwielbiam muzyczne koszulki z H&M, mają świetne grafiki. Jednak niezależnie od kroju i materiału, wszystkie kosztują 60zł. Tę udało mi się dostać za 30zł i od razu po jej założeniu wiedziałam, że będzie moja. Nosi się świetnie.

Ale jak widzicie, koszulka naprawdę jest krótka i odsłania brzuch- by móc ją nosić nie tylko w lato, poczułam się zobowiązana do kupna bokserki w tym pięknym kolorze :3

Trzymajcie się, jutro trochę o mojej malutkiej obsesji.

4 komentarze: