sobota, 16 czerwca 2012

Lakiery My secret (promocja w Naturach)

Jak już większość z was wie, drogerie Natura postanowiły ucieszyć nas promocją na wybrane kosmetyki, w tym popularne lakiery My secret, które teraz kosztują 4,49zł (wcześniej 6,99zł). Postanowiłam, że kupię jeden i w tym postanowieniu wytrwałam... do przekroczenia drzwi sklepu ;)


Na ostatnim zdjęciu od lewej: Turquoise wave, Sky blue, Green parrot

Zdecydowałam się na trzy kolory z limitowanki Paradise Lagoon: 158 - Sky blue, 159 - Turquoise wave i 160 - Green parrot. Polowałam też na soczysty róż, którego nazwy nie znam, ale niestety już go nie dorwałam :( Jeśli go znajdę, będę zaspokojona lakierowo na wieki wieków Amman.
Moim zdaniem warto wydać te 4,49 na lakier, który dość dobrze kryje (po jednej warstwie końcówki paznokcia były ledwo widoczne, dwie zapewniły idealne krycie), ma ładny kolor i nawet szybko wysycha. Ciekawe, jak będzie z trwałością, chociaż to ma dla mnie drugorzędne znaczenie - lubię często zmieniać kolory :)
Jeśli turkus (?) zaliczymy do niebieskich (jeśli chodzi o kolory, jestem mężczyzną :)), moja kolekcja lakierów w tym kolorze właśnie wzrosła do siedmiu. Może skuszę się na osobną notkę, w celu uczczenia tego faktu ;)


5 komentarzy:

  1. nawet nie wiedziałam o promocji. kurcze, trzeba lecieć ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam sky blue - piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zielony bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń