środa, 27 czerwca 2012

Kolekcja lakierów do paznokci

Czas na małe pierdu pierdu, post generalnie o niczym, czyli przy okazji porządków obfotografowałam swoją skromną kolecję lakierów do paznokci. Nie mam na razie zamiaru dokupować kolejnych, może z wyjątkiem zieleni, fioletów, pomarańczy i odcieni żółtego (jak można zauważyć tych konkretnych kolorów mam deficyt). Poluję też na jeden konkretny odcień różu i kilka topperów. No i dokupić muszę dokupić lakier czarny i biały. No, może jednak mam zamiar porobić w przyszłości lakierowe zakupy Moje lakiery mieszkają sobie w pudełku po butach:




11 komentarzy:

  1. Świetna kolekcja :) Chyba wszystkie mi się podobają,jestem straszną lakieromaniaczką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo duża ta Twoja kolekcja,marze o takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna kolekcja;) szkoda ze ja takiej nie mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła kolekcja. Ja nie posiadam nawet połowy z tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten pierwszy od lewej wśród czerwonych lakierów ma przecudną buteleczkę! zdradzisz jego nazwę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :) to lakier z Wibo - Crocodile Skin

      Usuń
  6. Pozazdrościć kolekcji! Przynajmniej gdy kupisz kolejny lakier i nie zmieści Ci się w pudełku, musisz kupić nowe buty. :D

    OdpowiedzUsuń