niedziela, 6 maja 2012

Zakupy i takie tam:D

Korzystając z tego ciepłego, ale nie przesadnie ciepłego dnia postanowiłam wybrać się na zakupy(czyt. rodzice uczynili mi ten zaszczyt i zawieźli mnie samochodem, musząc tłuc się autobusem chyba bym się nie zdecydowała). Przejdę więc co rzeczy i przedstawię wam listę tego, co upolowałam dzisiaj, ewentualnie jakieś bonusy - enjoy

zacznę od tzw. podstaw, czyli co dupy nie urywa ale zwykle znajduje się w szafie, dzisiaj są to dwie bluzki na ramiączka - czerwona (cropp,ok.30zł) oraz biała w czarne paski (takko, ok.16 zł)

Naszyjnik: takko, ok.30 zł
Oraz ubraniowa wisienka na torcie :D 
Pomarańczowe spodenki (80 zł) oraz czarna bluzka (40 zł) z Cubusa, które kupiłam oddzielnie, ale traktuję je jako zestaw 

Odwiedziłam też drogerię Natura, z braku czasu kierując się właściwie odrazu do chwalonego przez koleżanki działu Essence, a w łapki ostatecznie wpadł mi eye liner (11 zł)
Ma on aplikator zakończony gąbeczką, której jednak nie pokażę ze względu na aparat (pozdrawiam firmę kodak, która zasłużenie zbankrutowała)

Obiecane bonusy :D

na pierwszy ogień idzie żelek za okrągłe 7 złotych, gdyby mi nie smakował to bym się wielce rozczarowała
nomomomom

Lakiery których używam. Myślę że nie było sensu robić o nich oddzielnej notatki :D

Ladies aaaand Gentelmen! Przedstawiam coś, z czego najbardziej się cieszę,coś, dlaczego warto było pójść do tego lamerskiego KFC! Przed Wami...





TAK, oto szklanka z Wojtkiem Szczęsnym :D

Do następnego razu, auf wiedersehen!

2 komentarze:

  1. oo, śliczny naszyjnik i czarna bluzka ładna ! a szklanki to pozazdrościć hahah, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń