środa, 9 maja 2012

Wiosenny katalog Avon + pierdółki

Mam na jutro masę roboty, więc robię sobie chwilę przerwy na drobne zakupy, śniadanie i blogowanie.

Dzisiaj zapragnęłam posilić się czymś innym niż zwykle i voila! Tortilla ze smażonym camembertem, sałatą, pomidorem i majonezem:
W drodze powrotnej z zakupów poczęstowałam się wiosennym katalogiem Avon. Nie przeglądałam ich od dobrych kilku lat i zauważyłam kilka ciekawych rzeczy :D zdjęcia można oczywiście powiększyć.

 Jeśli wierzyć perfumowanej stronie, pachną obłędnie. Może skuszę się na żel pod prysznic i mgiełkę.
 Nie potrzebuję podkręcającego tuszu, ale opakowanie mnie zachwyciło. Na stronie obok był też ciekawy, regulowany (3-stopniowo) tusz, dający różne poziomy pogrubienia rzęs. Zapomniałam go jednak uwiecznić
 Takiego bajeru jeszcze nie widziałam. Ciekawe jak szybko bym ją rozwaliła...
 Mandarynka i kiwi!
 Mgiełki, mgiełki...



I wczorajsze skromne zakupy
Przeceniona skrzypowita dostępna w Superpharm :)


1 komentarz:

  1. 10 zł za skrzypowitę?!!?
    Ciekawe czy u mnie będzie na promocji :P

    http://www.klaudiawieczorek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń