wtorek, 8 maja 2012

Tuesday morning

Dzieeeeeeeeeeeeeń dooooooobry!

Osiągnęłam dzisiaj swój cel, mianowicie wstałam wyjątkowo nie po południu,a przed godziną 8 rano :D zwykle wstając w godzinach względnie porannych mam dużo więcej chęci do czynności, których normalnie chwytam się jedynie pod groźbą kary śmierci (czyt. sprzątanie), co zaowocowało odkurzeniem pokoju,starciem kurzu z półek oraz ułożeniem w szafie

stan po wyp...wywaleniu wszelkich bluzek/tunik/sukienek na łóżko


Wczoraj też będąc na Wielkich Żarciowych Zakupach (WŻZ :D),biegając pośród półek z prasą i niezdrowym jedzeniem,zatrzymałam się przy herbatach. Tak więc znalazłam się w posiadaniu herbaty firmy Dilmah o smaku liczi. Podchodziłam do niej raczej sceptycznie,bo chociaż opakowanie ładne (lubimy ładną kwestię wizualną)...
...nie wiedziałam, czy smak mnie nie zawiedzie. Na szczęście moje obawy były zupełnie bezpodstawne. W herbacie czuć zarówno aromat czarnej herbaty,jak i dominujący a zarazem subtelny smak liczi. Całość komponuje się nadwyraz dobrze. Moje obawy kierowałam głównie właśnie w kwestii kompozycji smaku tego połączenia, teraz jest to jedna z moich ulubionych herbat :D Cena to około 5-6 zł.

Teraz natomiast jestem w trakcie spożywania prowizorycznego śniadania, ponieważ niedane jest mi dostać się we władanie patelni. Normalnie jadłabym smażone kurze płody, tj. jajecznicę z ketchupem(haters gonna hate!)
Tak więc moje prowizoryczne śniadanie składa się z

herbaty opisanej wyżej, babeczki z budyniem (?) i owocami oraz bananowego jogurtu Jogobella,który to smak zdecydowanie wygrywa w (nieistniejącym) rankingu najbardziej kokszących smaków jogurtów ever


BONUS! a jakże

dumdumdumduuuuuuum...




cena tej wielkości opakowania to 4,99zł

tak,to fasolki wszystkich smaków! Oczywiście jak do tej pory najczęściej trafiam na najbardziej nielubiany przeze mnie smak, mianowicie cynamonowy :P

miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Great post!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank You my dear ukrainian friend... :>

      Usuń