piątek, 18 maja 2012

Tesco - czekolada z kawałkami ciastek

Jej opakowanie od razu wpadło mi w oko. W pierwszej chwili myślałam, że to Studentska! Wygląda zresztą tak "nie-tescowo". Szukałam czekolady, która nie będzie nudna, oklepana i mdła.
Chyba nie spodobała jej się podróż w plecaku...

 Jak widać, ciastek jest naprawdę dużo i kawałki są naprawdę duże i twarde, co sprawia, że trochę trudno ją połamać. Przypominają orzechy.

Ciastka smakują jak te znane, okrągłe ciastka widoczne na opakowaniu, a czekolada sama w sobie jest kremowa, mleczna i słodka. Przypomina nieco Alpen Gold. Dla niektórych może być za słodka, ale dla mnie może być. Jest dowodem na to, że tańsze produkty rodem z Tesco też mogą być przyswajalne :)
cena: 4,99zł/200g
dostępność: Tesco

Moją dietę bezmleczną znowu szlag trafił :/


2 komentarze: