środa, 30 maja 2012

Paznokcie, zestaw marble mania i małe coś...

Nie wiem od czego właściwie zacząć. Zrobiłam sobie chwilę odpoczynku (od 8:00 się uczę) i przy okazji wrzucę ostatnie drobiazgi

Na pierwszy ogień idzie zestaw do paznokci z edycji Marble Mania, znany również pod nazwą Mała Masakra, za 9,99zł.
Gąbeczki? Fajnie, zabiorę się za nie w wolnej chwili. Pędzelek? dobry, chociaż włoski sterczą każdy w inną stronę. No i nieszczęsne patyczki, które rozwarstwiają się i zachęcają do niebezpiecznych zabaw.
Jeszcze nie do końca ogarnęłam ideę marmurkowych paznokci, ale winę zwalam na zbyt gorącą wodę i nieodpowiednie lakiery - co ciekawe, użyłam lakierów colour&go, ale chyba powinnam była kupić te z limitki marble mania. Efekt zabawy? rozwarstwione plamy lakieru w szklance z gorącą wodą. Za chiny nie umiałam ich naciągnąć na paznokieć i poparzyłam sobie niechcący paluszki. Może kiedyś spróbuję inaczej.

Pędzelek przypadł mi do gustu i razem zrobiliśmy to:
Pokeballe namalowane ze średnią dbałością o szczegóły. Liczy się sama chęć!

Z ostatnich zdobyczy mogę pochwalić się tym:
Biały lakier do końcówek miss sporty (szukałam najzwyklejszego, uberbiałego lakieru, dopiero w domu zauważyłam, że jest do końcówek) i walk on air (98) essence

Porównanie z niebieskimi 60 seconds, nie na paznokciach, bo te siedzą w pokeballach.

I na koniec, coś po studencku:
Pizzotosty!
Prosta w przygotowaniu przyjemność na modłę studencką. Do zrobienia potrzebujesz chleba, sosu pomidorowego (keczup+koncentrat+zioła+oliwa, jak proste, to proste), sera, jeszcze trochę ziół (nasypanych drżącą ręką i z wrzuconą zakrętką), wybranych dodatków - u mnie salami, czosnek i cebula - i przedpotopowego tostera. Najlepszy jest taki, który się nie zamyka i przez kilka minut trzeba go trzymać, żeby nie narobił buby. Na gotowe oczywiście przychodzi tona keczupu i mamy pyszny pseudoobiad :D smacznego!



6 komentarzy:

  1. haha, cudny manicure : D

    aaaach, lubię takie szybkie jedzenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mi narobiłaś ochoty na takie pyszności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób, koniecznie :D proste i szybkie, w dodatku z rzeczy, które prawie zawsze są pod ręką, więc robienie smaka uzasadnione!

      Usuń
    2. Po studencku, pizza mnaiam mniam, lubię dobrze zjeść:) :) margaret1992.blogspot.com

      Usuń
  3. marmurkowe paznokcie widziałam na zdjęciach i bardzo mi się podobały, ale też czytałam że to męka straszna zrobić sobie samemu i raczej za pierwszym razem nikomu nie wychodzą. Ale efekt potem jest piorunujący. Ja niestety jestem zbyt leniwa na takie paznokcie.
    Co do pizza tostów - mój poziom lenistwa akurat pasuje do nich ;)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszamy po odbiór wyróżnienia! : )
    http://swiatzapachow.blogspot.com/2012/05/wyroznienie-kilka-informacji.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń