poniedziałek, 7 maja 2012

Nowe smaki Frugo - kiwano i aloes

Dorwałam ostatnio gazetkę z Tesco. Przerzuciłam kilka stron (wirtualnie, rozbestwiłam się ostatnio i nie wychodzę do ludzi, jeśli nie muszę :D) i wydałam z siebie "wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut??", wyrażające ogromne zaskoczenie. Tak, nowe smaki Frugo, w dodatku takie... dziwne! I etykieta jakaś nie tego. 3,50zł  początkowo mnie przeraziło, ale drobnym maczkiem dopisana była objętość - 500ml, więc wcale nie jest wygórowana cena.
Pewnie wiele osób już je widziało, ale proszę, tak prezentuje się Frugo w nowej odsłonie:


 Pod kapslami teksty, na widok których mogłam jedynie zmarszczyć czoło i wysoko unieść brwi... za bardzo kojarzą mi się z dziećmi demotywatorów, kwejków, czy innych bestów.

Ale do rzeczy:
Kiwano smakuje mi bardziej. W smaku dominuje ananas, ale czuć jakieś domieszki. W składzie wyszukałam m.in: sok ananasowy, sok pomarańczowy, przecier z owoców kiwano (cokolwiek to jest).
Aloes z kolei smakuje nieco jak połączenie zielonej multiwitaminy Tarczyn z sokiem z kaktusa i "czymś jeszcze". Tutaj dodano sok jabłkowy, sok z limetek, kiwi, owoców passiflory, winogron, sok cytrynowy, agrestowy, aloesowy (uwaga, aż 1%!), przecier z owoców mango, bananów, ekstrakty trawy cytrynowej i zielonej herbaty.
Czyli wszystko i nic, nalej wszystkiego po kropli i licz na to, że klient rozróżni poszczególne smaki :)
Niemniej jednak, jest to dosyć interesująca odmiana i warto spróbować czegoś nowego, bo jest smacznie.


8 komentarzy:

  1. ciekawostka - kiwano jest ogórkiem

    dziękuję i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O niezłe ;)
    u mnie ostatnio pod kapslem też widniał ten 2 napis ..
    jednak najbardziej lubię zielone < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nie wiedziałam ich jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie aloesowe lepsze <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio byłam z kumpelami w Tesco i także je widziałam. Nie piłam, ale za to wyglądają bardzo interesująco :) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Te napisy pod nakrętkami frugo mnie dobijają-,-

    OdpowiedzUsuń