czwartek, 3 maja 2012

essence - wycofywany eyeliner w żelu (i love nyc)

Nie mogłam przejść obojętnie obok wyprzedaży produktów essence. Wśród moich zakupów znalazł się m.in zielony liner (fioletowy z wcześniejszych zakupów pokazywałam TU).
Wycofanie całkiem przyzwoitych kolorów to dobra taktyka - sporo osób rzuciło się na kosze robiąc zakupy "na zapas", a może się okazać, że w przyszłym roku zostaną wprowadzone podobne produkty. Zobaczymy. Ja z braku lepszej opcji dobrałam do zakupów 2+1 identyczny liner. Może kiedyś dorzucę do jakiejś rozdaniowej paczki.
Kreska może nie jest szczególnie ładna, ale sam kolor mi się podoba i o dziwo nie gryzie się z zielenią moich oczu. Na zdjęciu bardziej przypomina jakiegoś szaraka.
Na wyprzedaży dorwałam jeszcze błyszczyk, ale o nim może następnym razem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz