piątek, 16 marca 2012

Warszawa, Warsaw, Warschau,Varsovie

 Na początek wypadałoby się przedstawić,chociaż dość już o mnie, porozmawiajmy o stolicy!
Wiele osób twierdzi, że jest nieurokliwa, wręcz brzydka, ludzie to buraki a ogólne wrażenie jest raczej niezbyt ciekawe. Jednakże moim hipsterskim i liczącym się zdaniem (:D) jest w Warszawie coś, czego niewątpliwie nie ma w innych polskich miastach, i nie mam tu na myśli nawet muzeum Powstania Warszawskiego które jest zajebiste, ale klimat. Przypominając sobie go teraz opisałabym go jako surowy i rześki a przynajmniej na starym mieście i w okolicach.
A więc byłam w opisywanym miejscu wczoraj. Najpierw we wspomnianym muzeum Powstania, potem w zamku królewskim, a na koniec w muzeum literatury,gdzie jakaś miła pani opowiadała nam o życiu Mickiewicza i przyznam, że dowiedziałam się rzeczy o których wcześniej nie wiedziałam. Dodatkowo pani opowiadała ciekawie,tak więc jak najbardziej punkt wycieczki(jak wszystkie zresztą) udany.
Zdjęcia!
strajk pszczelarzy musiał zostać uwieczniony

 zamek królewski



nie mogło zabraknąć zdjęć z najważniejszej części wycieczki 



stare miasto, stare miasto, nananannana...







tschus :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz