piątek, 16 marca 2012

Rimmel lasting finish & herbatka

Jakiś czas temu nabyłam szminkę Rimmel lasting finish, odcień Alarm (170). Marki chyba nie trzeba specjalnie reklamować. Szminka ma bardzo ładne opakowanie, a po otwarciu powiedziałam w myślach "kłi kłi" ^^





Niby nie pachnie, ale czuję jakiś taki "aromat dobrej jakości". Wiecie co mam na myśli.
Jest to moja pierwsza szminka o tak intensywnym odcieniu - przy aplikacji było małe zdziwko, kiedy po raz któryś wyjechałam :| sierota.
 Wrażenia po nałożeniu na usta? Przyjemnie, kremowo. Nie sądziłam też, że szminka będzie tak trwała (pomimo nazwy). Na moich ustach wytrzymała jakieś 5 godzin i przetrwała spożywanie pokarmów :)
To małe cudo kosztuje 16,99zł (trochę sporo jak na studencką kieszeń), ale jest warte swojej ceny. Dostępne m.in. w Rossmannie - uważajcie na burdel w szafach i sprawdźcie koniecznie, czy wasz kosmetyk nie jest nadłamany, nadgryziony itd.


Fotka jest wspomnieniem chłodnych poranków w moim domu.

Nawiązując do poranków w domu, chciałabym polecić herbatę, lekko przerobioną na mój sposób :)
Nie lubię czarnych herbat, nawet tych aromatyzowanych. Nie kręci mnie sam zapach dodany do czegoś, co nie odpowiada moim kubkom smakowym. Tak też myślałam, gdy dostałam torebkę tej herbaty od koleżanki.

Kuszący zapach wanilii zainspirował mnie do przerobienia herbaty na małą rozpustę. "A może... bawarka?"
Pomysł nie jest oryginalny, ale smaczny. Herbatę zalej wrzątkiem do połowy kubka, nie więcej. Parz tak długo jak lubisz. Ja nie stosuję się do instrukcji i trzymam bardzo krótko.
Dopełnij mlekiem i mieszaj w trakcie. Jak na złość, moje mleko ten jeden raz postanowiło zrobić na powierzchni kożuch, serek, nazwijcie to jak chcecie. Koniecznie mieszajcie.
Do przygotowanej herbaty dodajcie łyżkę miodu.
Mniam :D





3 komentarze:

  1. Ta herbata istnieje również w wersji Biedronkowej :) Pyszna i tania jak barszcz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielu ludzi śmieje się z "jakości biedronki", ale przecież większość produktów w biedronce pochodzi od znanych i cenionych firm - wystarczy przeczytać na opakowaniu :) skoro nie widać różnicy, po co przepłacać?

      Usuń
  2. To samo jest zresztą z tym zelem micelarnym. Biedronka -5zł, Tołpa w drogerii -25zł...

    Jesli chodzi o herbaty to ta sama firma Loyd Tea ma też przepyszna zieloną wersję z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń