niedziela, 25 marca 2012

Krem BB Garnier




Krem ten był moim pierwszym kosmetykiem tego typu. Do zakupu zachęciły mnie dwie rzeczy: dobre opinie znajomych oraz promocja w Rossmannie. W związku z tym, że poszukiwałam czegoś lekkiego jako "zamiennika" podkładu, zdecydowałam się na zakup.

Krem jest łatwo dostępny i stosunkowo niedrogi, co zdecydowanie świadczy na jego korzyść. Można dostać go zarówno w drogeriach jak i w supermarketach, a jego cena nie przekracza zazwyczaj 20zł.


Nie podkreśla suchych skórek, jednak po jego użyciu kremu skóra niemiłosiernie się świeci. Wygląda wręcz na przetłuszczoną. Użycie pudru jest niezbędne.

Zdecydowanym minusem jest mały wybór odcieni. Produkt dostępny jest w dwóch odcieniach. Ja posiadam odcień jasny i mimo, że nie moja cera nie należy do bardzo jasnych wydaje mi się on odrobinę za ciemny. Krem po pewnym czasie ciemnieje na skórze.

 Krycie kremu określiłabym jako słabe. Dla osób potrzebujących dużego krycia zdecydowanie będzie to minusem. Osobiście nie potrzebuję dużego krycia, w ostatnim czasie moja cera jest raczej w niezłym stanie. Krem dosyć dobrze ujednolica koloryt cery i nie pozostawił na mojej twarzy smug.

 Krem nie utrzymuje się długo na skórze, nawet po użyciu pudru. Po niecałych czterech godzinach ściera się.

Podsumowując:
+dostępność i cena
+aplikacja
+zapach
+nawilżenie
+nie podkreśla suchych skórek
+ujednolica koloryt
+/- średnie krycie
-powoduje mocne świecenie się skóry
-mały wybór odcieni
-ciemnieje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz