wtorek, 7 lutego 2012

Vitello - sernik na zimno

Będzie żarełkowo.

Dzisiaj spróbowałam drugiego z tych deserów – brzoskwiniowego. Wcześniej jadłam już wiśniowy, więc mam jakieś porównanie. Dostępny jest jeszcze ananasowy. Deserki są niedrogie, dostępne w znanej sieci Biedronka. Dół to kremowy serek, na górze mamy szczątki owocków w syropie zalane galaretką. Serek sam w sobie jest pyszny. Nie za słodki, miękki i kremowy. W brzoskwiniowym czułam smak rodzynek. W wiśniowym górna warstwa była dosyć smaczna i bardziej owocowa niż w brzoskwiniowym – tu była po prostu mdła. Nie ratowały jej nawet wspomniane rodzynki.

 zdjęcie pochodzi ze strony biedronka.pl




Zazwyczaj nie mogę się przyczepić do produktów Biedronki (produkowanych przez znane firmy – Coca-cola, Bakoma i inne, tej firmy w życiu nie widziałam), jednak w składzie znalazłam kwas benzoesowy, niby dopuszczalny w małych dawkach, ale wolałabym go nie spożywać. Produkt zawiera również żelatynę wieprzową, więc nie kupuj, jeśli z jakichś powodów nie jesz wieprzowiny.

+ niska cena
+ pyszny serek
+ dobra galaretka w wiśniowym
- konserwanty, konserwanty
- mdła galaretka brzoskwiniowa

cena: 1,99/160g
wyprodukowano przez: Starco zakład mleczarski sp.z.o.o. dla Biedronka




4 komentarze:

  1. Ja go nienawidzę! Są obrzydliwe i niedobre. Jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś otworzyłam zjadłam galaretkę a pod spodem PLEŚŃ! NIE POLECAM !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie coś się zdarza, może był przeterminowany, albo partia wadliwa. albo któryś z klientów uszkodził opakowanie, czy wyciągnął z lodówki i nie odłożył na miejsce.

      Usuń
  3. bleee, jedząc go dzisiaj w tej pierwszej wrastwie trafiłam na jakis dziwny skrzep, który byl obrzydliwy, jakby stara zaschnięta żelatyna - nie polecam !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń